Oznaczenia stosowane podczas wydawania posiłków
Kolor żółty lub pomarańczowy | - menu standard | ||
Kolor biały | - menu vege | ||
Kolor zielony | - dieta bezglutenowa | ||
Kolor niebieski | - dieta z zast. mleka roślinnego | ||
Logowanie do aplikacji
Obiady zamawiamy poprzez aplikację zamowposilek.pl
UWAGA:
Zgodnie z obowiązującymi przepisami z posiłków bezglutenowych oraz bez zawartości mleka i laktozy mogą skorzystać uczniowie po złożeniu w sekretariacie stosownych dokumentów.
Instrukcja korzystania z aplikacji
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i naleganiom rodziców obiady, można zamawiać tylko przez aplikację www.zamowposilek.pl
INSTRUKCJA
Korzystanie z obiadów w szkole od 02.03.2019 będzie wymagało zamówienia ich poprzez aplikację www.zamowposilek.pl.
Rejestracja jest już uruchomiona. Aby się zarejestrować prosimy kliknąć w poniższy link: REJESTRACJA
Zalecamy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Safari.
Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych:
Nowy system działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki a potem złożyć zamówienie.
Na pierwsze 5 dni od rejestracji, aby dać Państwu czas na oswojenie się z aplikacją www.zamowposilek.pl przyznajemy debet w wysokości 25 zł, a więc możliwość zamawiania bez konieczności dokonania wpłaty, środki wykorzystane z debetu należy później spłacić.
Zamówienie lub odwołanie posiłków można złożyć w aplikacji zawsze do dnia wydania posiłku do godziny 9:00.
Informację na temat cen wybranych posiłków i zestawów, oraz kosztów wyżywienia na wybrany okres znajdą Państwo po zalogowaniu w aplikacji.
Po zarejestrowaniu istnieje również możliwość skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.
Jak to zrobić:
- w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play” (Google Play),
- w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
- następnie wyszukać „zamowposilek.pl”
- kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
- pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu.
W razie problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta aplikacji bok@zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę "Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.zamowposilek.pl
Logowanie do aplikacji zamowposiłek.pl: