Zespół Szkół Zakonu Pijarów w Katowicach

Istebna OCTOBER

foto 02

27 października uczniowie klas III- VI SP wzięli udział w wyjeździe do Istebnej. O godz. 10 rano wyruszyliśmy autokarem spod szkoły. Na czele z Magdą towarzyszyła nam grupa studentów, która z ogromnym zaangażowaniem pełniła rolę animatorów i opiekunów. Po dwugodzinnej podróży dojechaliśmy do ośrodka wypoczynkowego Las w Istebnej. Zjedliśmy obiad, a następnie zakwaterowaliśmy się w pokojach. Po zwiedzeniu obiektu, podzieleni na grupy przystąpiliśmy do gier i zabaw sportowych, w zorganizowaniu, których pomogli nam instruktorzy chrześcijańskiej szkoły sztuk walki – Arma Dei z Krakowa. Po wysiłku fizycznym przyszedł czas na zmagania intelektualne, podczas których uczestnicy zmierzyli się z quizem wiedzy ogólnej. Zakończeniem dnia był wspólny seans filmowy oraz wieczorna modlitwa. Mimo wielu atrakcji, nie wszyscy byli na tyle zmęczeni, żeby od razu zasnąć.

Następnego dnia, po porannej gimnastyce i śniadaniu, przyszedł czas na ucztę duchową – wspólną Mszę Świętą. Pokrzepieni Słowem Bożym, pomimo mżawki wyruszyliśmy na spacer w góry. Podziwialiśmy piękne widoki, było dużo rozmów i śmiechu. Po wędrówce zregenerowaliśmy siły pysznym obiadem, a następnie kontynuowaliśmy turnieje sportowe i taneczne. Wieczorem zjedliśmy pieczone kiełbaski, po czym odbyły się pokazy lubianego przez wszystkich show - Mam talent. Odważni prezentowali swoje umiejętności muzyczne, taneczne i aktorskie. Po wszystkich występach jury wybrało zwycięzców. Z niespożytą energią uczniowie wzięli udział w zielonej nocy

W niedzielę, ostatniego dnia naszego pobytu, po śniadaniu uczestniczyliśmy we Mszy Świętej. Następnie odbyły się zajęcia taneczne, sportowe i karciane, po których zjedliśmy obiad. Tuż przed wyjazdem bawiliśmy się w podchody. Na zakończenie każda grupa zliczyła swoje punkty, które zdobywała w czasie wszystkich zajęć. Uczestnicy zostaną nagrodzeni za zaangażowanie w gry i zabawy.  Po południu pożegnaliśmy Istebną, obiecując, że wkrótce tu wrócimy.

Zadowoleni ze wspólnie spędzonego czasu wróciliśmy do domów.
Dziękujemy Ojcu Markowi za zorganizowanie jak zwykle wspaniałego wyjazdu!