Szkoła Podstawowa Zakonu Pijarów w Katowicach

Majówka w Istebnej

Dnia 12 maja 2017 uczniowie klas III- VI SP wzięli udział w wyjeździe do Istebnej. Zebraliśmy się o godz. 14:00 pod szkołą. Wszyscy cieszyli się z zakończenia lekcji i rozpoczęcia wspólnego weekendu.
Po dwugodzinnej podróży dojechaliśmy do ośrodka wypoczynkowego Las w Istebnej.
Zjedliśmy obiadokolację, zakwaterowaliśmy się w pokojach, a później był czas na zapoznanie z obiektem, gry i zabawy sportowe, odbyły się również zajęcia samoobrony.

Następnego dnia, 13 maja po porannej Mszy świętej wyruszyliśmy na Złoty Groń (710 m.n.p.m.). Podziwialiśmy piękne widoki, było dużo rozmów i śmiechu. Po wędrówce zregenerowaliśmy siły, a następnie kontynuowaliśmy turnieje sportowe, skoki na trampolinie, zabawy na placu zabaw. Wieczorem zjedliśmy pyszne kiełbaski upieczone nad ogniskiem, po czym odbyły się pokazy na zorganizowanym przez animatorów Mam talent. Chętni prezentowali swoje umiejętności muzyczne, taneczne, aktorskie. Po wszystkich występach jury wybrało zwycięzców. W niedzielę, ostatniego dnia naszego pobytu, po śniadaniu uczestniczyliśmy w Mszy świętej. Później ekspresowe pakowanie i podchody na terenie ośrodka. O 12:00 zjedliśmy obiad i pożegnaliśmy Istebną.
Wszystkim wycieczka bardzo się podobała. Nawet pogoda spisała się na medal. Czekamy na następne wspólne wyjazdy!!!